miercuri, 27 august 2008

Teleportare vs. replicator

Faza cu replicatorul Philips mi-a amintit de o discutie cu Dan si Andrei, colegii mei din formatia Vice. S-a pus intrebarea ce ai alege dintre posibilitatea de a te teleporta oriunde in lume si un replicator care ar putea produce orice fel de mancare si bautura gratuit. Ei doi au declarat ferm ca prefera replicatorul, pentru ca economisesc o multime de bani dati pe mancare. Oare transportul nu este mai scump? Nu mai vorbesc de faptul ca deplasarea prin teleportare iti economiseste mult timp. Eu am ales deci teleportorul. Tu ce ai alege si de ce?

Un comentariu:

Ghost Of You spunea...

Hmmmmm replicator inseamna multa mancare mocca .....tempting....teleportare inseamna ca te poti duce oriunde vrei tu in lume again MOCCA....well really ...nu le pot avea pe amandoua?...joking as alege teleportarea avand in vedere ca visul meu este sa calatoresc prin toata lumea ....