Astazi este ultima mea zi de jurnalist. Am invatat enorm de multe si mi-a placut enorm de mult sa scriu despre gadgeturi. Dupa patru ani, a sosit vremea sa fac un pas inainte, sa trec din tabara celor care critica cele mai mici defecte ale gadgeturilor, in cea producatorilor. Am facut tot ce mi-a stat in putinta sa fac o treaba foarte buna ca jurnalist si asta vreau sa fac si ca product manager in industria de consumer electronics. Blogul asta va exista in continuare pentru ca o pasiune nu moare atat de usor.
Sunt o mare companie. Aud ca in Second Life intra tot poporul, deci hai sa-mi fac imagine acolo ca da bine. Cine sa se ocupe de treaba asta? Niste trogloditi din birouri care n-au intrat in viata lor intr-un joc multiplayer online. Facem sediu acolo ca in realitate. Vorbaia, suntem companie serioasa, imagine, brand. Imi cumpar ditamai insula (ca am bani), construiesc un sediu cu design debil, din otel si sticla si astept... astept... Dupa doua luni vad fisa cu situatia financiara. Nu e bine. Insula aia imi mananca bani (vreo 60 USD pe luna) si nu produce nimic. Nu e deloc bine. O lasam balta. Alti baieti destepti, de pilda Nissan si-a transformat locatia in parc de distractii. Acolo vine lumea ca se distreaza si mai vede o masina, doua. De ce sunt suparat? LA Times a observat ca pleaca marile companii din Second Life, vreo 5 sau 6 la numar. Astia dau vina pe interesul scazut in SL, ca nu sunt decat maximum 40.000 de oameni online simultan in orice moment. De aici, concluzia ca SL va di...
Comentarii